tuffingen.blogg.se

men godmorgon eller så

Publicerad 2012-12-09 14:00:17 i Allmänt,

Ja. Är inte riktigt godmorgon men. Ni fattar ): 
Julbordet idag var tydligen kl sexxxxxx.
Pappa hade sagt att det var fem till mig men :c
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
 
Men det är sjukt vad jag har sjunkit med besökare sen jag sluta med nattstad..
Tror fan att jag ska börja där igen :s
Liksom visst är ganska trött på själva bloggen.
Ska fixa designen och det innan.
Kanske försöka byta namn nån gång med :)
Men vi får väl se! 
Tror jag byter tillbaka. 
 
Men ska fixa mig å lite sånt snart. 
Så ni får ha det bra andra advent ;) 
P.s även töjt örat till 8 mm igår. 
 Åh varför kan man inte ha gifs här?! 
Hatar blogg.se lite mer nu.. 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-12-17 21:10:43

det kan du, eller beror på, om du använder t.ex gifyo får du ta koden som bilden har, lite krångligt, men man går in på källkoder osv, och sen tar man html mode på inlägget och lägger in, så ska det funka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela