tuffingen.blogg.se

Sjätte december.

Publicerad 2012-12-06 14:13:17 i Allmänt,

Bloggen har gått lite upp och ner nu ett par dagar.
Sorry ._. 
Men jag är förhoppningsvis tillbaka nu.
Var ju massa strul med ul igår.
Vägverket beslutade att typ inga bussar skulle gå osv. 
Men ändå hur fan ska vi komma hem?! 
Slutade med att min farsa hämta mig när han ändå var i stan :)
Sen ja, det var väl det xD 
Vägrade åka till skolan idag pga det igår. Man vill ju inte fastna igen.
 
Funderar just nu på att gå till ica och köpa lite pepparkaksdeg.. det blir nog det. 
Så ska klä på mig och lite sånt kanske bloggar ikväll! 
PusseN :D 

Kommentarer

Postat av: Jessy

Publicerad 2012-12-07 12:43:37

Åh elin du är så fin.

Svar: Du är fin!
Elin Tüffingen

Postat av: Stefanie Nilsson

Publicerad 2012-12-08 17:06:12

hej, kan inte du ta kort på ditt rum och lägga upp bilder på bloggen? :D

Svar: fast det är jääävligt stökigt. men när jag städat ordentligt!
Elin Tüffingen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela