tuffingen.blogg.se

skriver av mig.

Publicerad 2012-12-05 20:55:42 i Allmänt,

Är så jävla less. Förlåt men så jävla arg.
Det finns så jävla olika människor. 
Men när man tror man är riktigt bra vänner.
Säger att man älskar varandra men inte kan visa det. 
Då går det för långt.
Jag försöker hålla kontakten med flera stycken.
Men vad får jag tillbaka? 
Att vi snackar då jag kontaktar dom.
Men inte ett skit annars.
Blir så irriterad.
Ni säger att ni ska finns där alltid.
Jag säger något och ni läser men inte svarar?
Är så sjukt fittigt.
Det var en brud jag trodde vi var as bra vänner.
Nu vet jag inte vart vi har varandra.
Jag pallar inte försöka hålla kontakten längre.
Så om jag vill gå till MT så kmr jag se henne. 
Kommer skita i det bara för henne.
Jag hatar verkligen att jag är den som blir sårad.
Ni bryr er inte ens.
Varför. Leva.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela