tuffingen.blogg.se

Tredje december

Publicerad 2012-12-04 10:43:07 i Allmänt,

Visst det är inte det idag men gjorde inget inlägg igår.
Men först var det bup sen skola.
Helt vanlig dag osv :> sen träffade jag Emma på stan å kolla efter en klänning som man måste beställa tydligen Fan. Men vi drog till Gränby centrum å käka bara för att.
Sen ville jag inte vara själv hemma då familjen va på hockey igår. Så drog med henne hem.
Sen det roliga när jag skulle hem. Vi står och väntar. Ser bussen komma från andra hållet. Springer så fort vi kan dit å den åker bara förbi.:)))))))
Så gick tillbaka å när den kmr var den helt tom förutom kärringen som körde.<33333
Sen klev nån till på lite efter men.
Sen skulle jag få gå hem i typ -937727 grader ca 1 km. Är as förbannad å går framför bussen. Halkar å hittar inte min ring. Så hon får köra innan jag letar -.-
Enda bra igår var Emma.

Men nu ska jag äta dag 2, 3 och 4 från min fina julkalender :))

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3968419/images/2012/pic_50bdc4e0e087c37b84a7d79f.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela