tuffingen.blogg.se

försovning

Publicerad 2012-11-22 23:51:04 i Allmänt,

Försov mig imorse. Skulle ju till bup men ja..
Morsan bokade om det så! 
Men missade typ 2 lektioner. Så gick iaf på 4 st! 
Men funderar på att skippa skolan imorgon. Men känner ändå att jag vill gå till rektorn. 
Vi får se hur jag mår imorgon.
Är även helt nere. Känner mig tom osv. 
Thats life when you dont have a boyfriend.
Sicken otur att jag inte kan börja gilla folk så lätt då. 
Men få se idag. 
Skola, hem, fick mina skor från nelly, fel skor igen :))))
Så imorgon ska en ansvarig ringa mig ;o 
Lite nervös faktiskt. Hoppas dom ringer på svenska lektionen.<3333 
Nej men aja. Ska ha mina skor. Vägrar betala för en till frakt. Och vägrar kanske skicka tillbaka dom här.
Väntat sen den 8e på dom så -.- 
Men nu ska jag göra något. Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna Todal

Publicerad 2012-11-23 08:33:26

åh, sitter på bup i väntrummet i just denna sekund. Man kan ju fan känna akwardnessen här..

Svar: Hur menar du? :o
Elin Tüffingen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela