tuffingen.blogg.se

shopping

Publicerad 2012-11-23 17:31:32 i Allmänt,

Försov mig imorse igen. HAHA.. Men gick på sista lektionen iaf :)
Blev sen att dra till stadium en snabbis. Tänkte kolla på converse.
Men var typ "paketpris" på ett par mjukis byxor och tröja. 100 kr dyrare men. 
Fick den rabatten iaf för pappa är medlem ;) 
Så praktiskt taget betalade jag bara för byxorna! 

Men fick pengar av farsan, han var skyldig mig typ 555 kr xD så fick 600 kr :)
Sen när min brorsa kommer hem måste jag fan beställa töjningar..
Skulle egentligen redan gjort det men.. :/ 
Synd att man inte kan beställa själv..
Men är själv hemma nu, fram till ikväll nångång. 
Får se vad man hittar på förutom att mysa runt i mjukiskläder :)
 
Gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela