tuffingen.blogg.se

vårdcentralen

Publicerad 2012-11-28 16:22:40 i Allmänt,

Jomen bra att man är hemma idag igen.
Missar för mycket skola.
Måste nog tvinga mig till skolan imorgon..
Viktiga saker.. 
Men är något fel med min hals. 
Kan knappt svälja för det gör så jävla ont.
Mina lungor börjar till och med göra ont. 
Funderar på att åka till läkaren nån dag om det inte blir bättre.
Menmen what to do!
 
Varit hemma sen lördag. Eller va ut med nicole då men.
Inte gjort ett skit sen dess.
Saknar så jävla många nu för tiden ._.
Saknar Nejja som satan. Å Elin i vbg. 
Å min fina Kapten. 
INTE FÖR JAG VET OM NI LÄSER :c
Men aja. Det snöa lite idag.
Tog nån bild. Men orkade inte gå ut HAAH. Kallt.

Okej den blev jätte ljus ._. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela